HAPPYDENT 2000 KFT MŰKÖDÉSI SZABÁLYZATA

  • RENDELŐ, BETEGELLÁTÁS

hely: 6726 Szeged,Töltés u.21.

rendelési idő: hétfőtől-csütörtökig 8-12 és 14-18 óra bejelentkezés: 62/426-185 (rendelési időben)

A rendelési idő megváltoztatásának jogát fenntartjuk.



  • BETEGEK ELLÁTÁSÁNAK SZABÁLYOZÁSA

A rendelőnket újonnan felkereső páciensnek az első kezelés megkezdése előtt átadjuk működési szabályzatunkat, majd aláírunk egy beleegyező nyilatkozatot és megállapodást, amely az elvégzendő fogászati kezelésekre vonatkozik.

Ezután névre szóló kezelési kartont állítunk ki, amely a továbbiakban elvégzendő munkákra adja a garanciát. (Amennyiben a beteg a fél évenkénti kötelező szűrővizsgálaton nem jelenik meg, a garancia elvesztését vonja maga után)

 

A fogászati ellátásban elsőbbséget élveznek az előre bejelentett betegek és a sűrgősségi ellátást igénylő betegek.

 

Kérjük kerülje el a hosszú várakozást, foglaljon előre időpontot. Jelentkezzen be a 0662/426-185-ös telefonon.


  • GARANCIA

Pótlásokra, tömésekre, gyökérkezelésekre a munka átadásának napjától egy év garanciát vállalunk, melynek feltétele a hat havonta esedékes ingyenes kontroll vizsgálaton történő megjelenés.

Garanciális problémával a munkát végző orvost kell keresni.

Garanciát csak a betegkartonra felvezetett, rendelőnkben elkészült és kifizetett munkára vállalunk.

A garancia elvész az olyan pótlások, tömések, gyökérkezelések esetében, amelyeken garanciális időn belül, más rendelőben dolgozó orvos végzett beavatkozást.

A rendeltetéstől eltérő használatból adódó problémák nem tartoznak a garanciális javítások körébe (pl.: magra, csontra harapás, sörösüveg nyitás foggal, verekedés, baleset, altatás közbeni törés, stb.)

Nem tartoznak a garanciális javítások körébe a foghúzás után szövődményként fellépő fogmedergyulladás, járulékos arcüreggyulladás, megnyílás, valamint az egy éven belül elvégzett tömések, és pótlások alatti fogak gyulladása, elhalása.

A protetikai munkáknál – a kiindulási helyzet alapján – nem lehet 100%-osan visszaállítani a rágóképességet. A fogpótlásokban, és az egyéb elkészült termékekben a távozás után bekövetkezett kopásos jellegű változásokért a szolgáltató nem vállal felelősséget. Ennek újbóli elkészítése, javítási díja a szolgáltatást kérőt terheli. Fogpótlásoknál garancia kizárólag a törések vonatkozásában áll fenn.

Az ideiglenes pótlásokra maximum egy hónap garancia van. Gyökérkezeléseknél a garancia egy éven belül a fog ingyenes eltávolítása, vagy lehetőség és remény szerint a gyökértömés eltávolítása.

Kérjük kedves pácienseinket, pótlásoknál a fogpótlás színét és anyagát az orvossal együtt válasszák ki, és kartonjaikon a színválasztást aláírásukkal erősítsék meg.

Technikusainknak nincs módjában a fogpótlást kizárólag az anyaga, és színe miatt elkészíteni, garanciában kicserélni.


  • FIZETÉS, SZÁMLAADÁS

A rendelő nem szerződött az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral, ezért minden itt elvégzett beavatkozás térítésköteles.

A kifüggesztett árlista szerinti kezelési díjat alkalmanként, az elvégzett beavatkozást követően kell kifizetni.

Kérjük betegeinket, szíveskedjenek készpénzfizetési számlaigényüket előre jelezni, továbbá azt is, ha a beavatkozásokról minden alkalommal külön kérnek számlát.

Az elkészült fogpótlások rendelőnk tulajdonát képzik, azok ellenértékének kiegyenlítéséig.


  • REKLAMÁCIÓ

A rehabilitáció és az elvégzett kezelések után a kezelési díjat fogorvosainknak, és a társas vállalkozásnak nem áll módjában visszafizetni.

Elintézetlen ügyeikkel vagy problémás esetekben kérjük forduljanak ügyvezetőnkhöz.

Amennyiben garanciális problémáikat nem tudnánk saját hatáskörben megnyugtatóan rendezni, úgy az ALLIANZ felelőségbiztosítóval fennálló orvosfelelősség biztosításunk, illetve ezen társaság szakértőinek véleményét kikérve fogjuk orvosolni panaszát.



Szeged, 2015. január 1.